دستگاه خشک کن میوه
مجله دکور و دکوراسیون
تاریخ : یک شنبه 9 تير 1398
نویسنده : دکوری فروشی

برخی به غلط تصور می کنند یک پکیج و بسته بندی چشمگیر و زیبا در هر محصولی هزینه زیادی را به تولیدکننده تحمیل خواهد کرد که این تصورِ کاملاً اشتباهی ست. امروزه می توان با کمی جستجو در بین دفاتر چاپ و تبلیغات و یا دفاتر چاپخانه های متعددی که در مراکز مشخصی از شهرها وجود دارند با سفارش انبوه بسته بندی های متنوع و زیبا، قیمت نهایی این بسته ها را کاهش داده و فشار بسیار کمی بر قیمت نهایی محصول وارد کرد. در واقع می توان پس از تولید چیپس میوه توسط دستگاه خشک کن میوه این میوه های خشک و خوشمزه را در بسته بندی زیبا و بهداشتی قرار داده و به دست مشتری رساند.

 

دستگاه خشک کن میوه خلاء

اگر قرار باشد بحث آشنایی با دستگاه خشک کن میوه و انواع مختلف آن را ادامه دهیم بد نیست کمی هم با دستگاه میوه خشک کن خلاء آشنا شویم زیرا یکی از بهترین و سریعترین دستگاه ها برای خشک کردن طیف وسیعی از محصولات است.

دستگاه خشک کن خلاء دارای ظرفیت و راندمان تولید بسیار بالایی ست تا جایی که در برخی از آنها می توان چیزی بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ کیلوگرم محصول خشک شده در هر بار استفاده از آن تولید کرد. چنین راندمانی برای این دستگاه، بسیار مناسب است. این دستگاه میوه خشک کن قدرتمند با توجه به اینکه از حرارت و دمای بسیار کمتری نسبت به سایر دستگاه ها در شرایط خلاء استفاده می کند کیفیت محصول نهایی بسیار بیشتر از سایر دستگاه هاست.

خشک شدن میوه و سبزیجات مختلف در حالت خلاء این امکان را ایجاد می کند تا محصولات سریعتر، با آسیب کمتر، دوام بیشتر و نهایتاً بسیار باکیفیت تولید شوند. دستگاه خشک کن میوه خلاء برای خشک کردن موادی که حساسیت بیشتری دارند و نسبت به گرما، واکنش مخرب خواهند داشت بسیار مناسب است و می توان از آن در خشک و تهیه کردن انواع گیاهان دارویی نیز با خیالی راحت استفاده کرد.

با توجه به حساسیت بسیار بالای دستگاه میوه خشک کن خلاء این دستگاه از نرم افزار و سخت افزار بسیار باکیفیت و دقیقی بهره می برد تا تمامی مراحل خشک کردن میوه ها و سبزیجات به خوبی و با دقت فراوان تحت کنترل باشد، به این شکل تمامی مواد خروجی از دستگاه خشک کن میوه خلاء به شدت کیفیت مناسبی داشته و بسیار بازارپسند است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: دستگاه خشک کن میوه ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید